KURS DIETETYKA I SUPLEMENTACJA

1299 zł

 

Kurs skierowany jest do osób zainteresowanych dokształcaniem w zakresie prawidłowego odżywiania oraz dietetyki rekreacyjnej i sportowej, posiadających wykształcenie co najmniej średnie, a w szczególności, do absolwentów szkół średnich o profilu żywieniowym oraz uczelni kształcących nauczycieli wychowania fizycznego, instruktorów sportu, instruktorów rekreacji ruchowej, instruktorów fitness, trenerów różnych specjalności, trenerów personalnych, absolwentów kierunków o specjalności: żywienie człowieka, promocja zdrowia itp.
Kursanci otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia kursu w języku polskim i angielskim.

PROWADZĄCY ZAJĘCIA

Specjaliści z zakresu dietetyki, z wieloletnim doświadczeniem konsultacyjnym i dydaktycznym, wśród nich wykładowcy Instytutu Fizjologii Człowieka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.

  • prof. dr hab. Andrzej Klimek
  • dr hab. Barbara Frączek
  • dr hab. Maria Gacek
  • dr Ewa Klocek
  • mgr Małgorzata Morawska
  • mgr Florentyna Tyrała
  • mgr Aleksandra Pięta
  • mgr Dorota Szczepanik

TERMINY:

  • Zjazd I :      13.05.2017 r. (sobota)
  • Zjazd II :     27-28.05.2017r.  (sobota-niedziela)
  • Zjazd III :    10-11.06.2017 r.  (sobota-niedziela)

MIEJSCE

  • Kraków, os. Wysokie 6 – sala Fitness w Hali Widowiskowo Sportowej (przy III LO).
    lub  CSIR Czyżyny, Al Jana Pawła II 37, Kraków
  • Zainteresowanym przesyłamy propozycje noclegowe, już od 40 zł. za dobę.

OPIS

Jeśli chcesz znaleźć odpowiedzi na poniższe pytania – ten kurs jest dla Ciebie…

ZJAZD 1

Wprowadzający do DIETETYKI (jednodniowy, 10 godzin dydktycznych zajęć)

[aio_button align=”right” animation=”pulse” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”ZAPISZ SIĘ TERAZ!” relationship=”dofollow” url=”#zapiszsie”]

  1. Trawienie i metabolizm. Co dzieje się ze zjedzonym pokarmem i jakie procesy zachodzą w mięśniach?
  2. Jak zmierzyć zużycie energii przez człowieka? Metody pomiaru całodobowych i treningowych wydatków energetycznych.
  3. Ile kalorii spożywamy i jak prawidłowo zbilansować spożywaną energię? Bomby kaloryczne i inne groźne pułapki.
  4. Węglowodany czy białko? Poznajemy składniki pokarmowe „od podszewki”. Dlaczego błonnik pokarmowy jest niezbędny dla zdrowia i urody?
  5. Jakie tłuszcze są najzdrowsze? Jak unikać wszechobecnych zabójców „trans”? Wybieramy najbardziej wartościowe produkty.
  6. Powtórka z witamin. Wiesz, w jakich produktach je znajdziemy i jaka jest ich rola w żywieniu? Przedstawiamy talerz witamin przedłużający młodość oraz zapewniający zdrowie, sprawność i urodę.
  7. Woda. Jaka? Ile? Jak zapewnić prawidłowe nawodnienie organizmu? Rola składników mineralnych w utrzymaniu zdrowia.
  8. Piramidy żywieniowe- czemu służą? Jak z nich korzystać?
  9. Paleta diet- z którą dietą warto się zaprzyjaźnić, a z którymi niebezpiecznie kombinować?
  10. Ciekawostki żywieniowe- hity i „kity”.

ZJAZD 2

DIETETYKA W SPORCIE REKREACYJNYM (dwudniowy, 23 godzin zajęć)

[aio_button align=”right” animation=”pulse” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”ZAPISZ SIĘ TERAZ!” relationship=”dofollow” url=”#zapiszsie”]

  1. Skąd organizm czerpie energię do wysiłku? W jakich warunkach „spala” najefektywniej tłuszcze i jak zabezpieczyć trening, aby nie zabrakło „paliwa” do pracy?
  2. Jak zmierzyć sprawność i wydolność fizyczną i jak ją zwiększać? Aktywność rekreacyjna a sport wyczynowy.
  3. Białko, węglowodany czy tłuszcze? Które, kiedy i ile w diecie sportowców? Co powinno znaleźć się na talerzu osoby ceniącej zdrowie i aktywnej fizycznie?
  4. Kiedy warto suplementować dietę makroskładnikami pokarmowymi? Jakie wybierać odżywki i które suplementy?
  5. Przewodnik żywieniowy dla osób aktywnych- poznaj różnice w wartości odżywczej różnych produktów spożywczych i naucz się komponować zdrową dietę!
  6. Jakie produkty spożywcze warto uwzględniać w posiłku przed treningiem oraz jak, poprzez żywienie, zwiększyć efektywność wysiłku fizycznego?
  7. Posiłek po treningu. W jaki sposób wspomóc procesy regeneracji podczas odnowy powysiłkowej?
  8. Sok, woda czy izotoniki? Jakie napoje są najlepsze w różnych rodzajach treningów i na poszczególnych etapach wysiłku?
  9. Czy zawsze należy wspomagać się płynami izotonicznymi?
  10. Warsztaty- jak precyzyjnie określić czy odżywiam się prawidłowo?
  11. Zakwaszenie- wróg no. 1 sportowca. Czy da się go uniknąć?
  12. Jak skutecznie zregenerować i oczyścić organizm?
  13. „Od A do Ż” – na które witaminy i sole mineralne należy zwrócić szczególną uwagę w żywieniu osób aktywnych?
  14. Antyoksydanty czy wolne rodniki? Kto zwycięży?

ZJAZD 3

DIETETYKI SPORTOWA I SUPLEMENTACYJNA (dwudniowy, 21 godzin zajęć)

[aio_button align=”right” animation=”pulse” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”ZAPISZ SIĘ TERAZ!” relationship=”dofollow” url=”#zapiszsie”]

  1. Jakie korzyści może przynieść zastosowanie specyficznych strategii żywieniowych w osiągnięciu optymalnej formy sportowej i wymarzonej sylwetki?
  2. Jakie badania są istotne dla właściwej diagnozy stanu odżywienia i wyboru odpowiedniego postępowania dietetycznego?
  3. Nutrigenomika i testy nietolerancji pokarmowej- nowoczesne poradnictwo żywieniowe.
  4. Jak ułożyć smaczny i zbilansowany jadłospis?
  5. Przez żołądek do zdrowia – żywieniowe sposoby poprawy odporności organizmu i funkcjonowania stawów.
  6. Którymi suplementami warto uzupełniać dietę wspomagając zdrowie?
  7. Cukier i tłuszcz – od czego tyjemy?
  8. Skuteczne odchudzanie na wiele sposobów. Wybierz plan żywieniowo – suplementacyjny najlepszy dla siebie.
  9. Psychodietetyka- niezbędny element poradnictwa żywieniowego.
  10. Budowanie masy mięśniowej – specyficzne strategie żywieniowe w treningu ukierunkowanym na przyrost masy i siły mięśniowej.
  11. Diety modne czy diety skuteczne? Paleolityczna, ketogenna, oczyszczająca, Kwaśniewskiego czy Hay’a? Którą wybrać?
  12. Carbo Cycling, Ultimate Diet, Intermittent Fasting- wady i zalety diet „treningowych”.
  13. Zastosowanie alternatywnych modeli żywieniowych w sporcie i odchudzaniu.
  14. Układanie indywidualnych planów żywieniowych dla osób aktywnych fizycznie.
  15. Sylwetka z tabletki – czy to możliwe? Skuteczność suplementów stosowanych w sporcie w świetle aktualnych badań naukowych.
  16. Jakie suplementy i odżywki wspomagają efekty treningowe?
  17. Wybrane aspekty żywienia w poszczególnych dyscyplinach sportowych.
  18. „Do wyboru- do koloru”- przedstawiamy przykładowe jadłospisy i programy żywieniowo- suplementacyjne dla osób aktywnych fizycznie.

ZAPISZ SIĘ

PROCEDURA ZGŁASZANIA SIĘ NA KURS :

  • wypełnienie formularza zgłoszeniowego (zapisz się)
  • wpłata do 7 dni od zgłoszenia zaliczki w wysokości 200 zł lub wpłata całej kwoty
  • wpłata zaliczki gwarantuje miejsce na kursie, w przypadku rezygnacji zaliczka nie podlega zwrotowi
  • w przypadku nie wpłacenia w terminie 7 dni zaliczki, zgłoszenie będzie anulowane
  • wpłata pozostałej kwoty (pomniejszonej o wpłaconą zaliczkę) jednorazowo najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem 1 zjazdu
  • możliwość płatności w 2 ratach: 1 rata 650 zł, płatna najpóźniej 7 dni przed rozpoczeciem kursu, 2 rata 649 zł, płatna przed 2 zjazdem

UWAGA:
O przyjęciu na kurs decyduje kolejność wpłat.
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
W przypadku braku miejsca na kursie lub zmiany terminu wpłaty zostaną zwrócone.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych od niego, najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem, wówczas wszystkie wpłaty zostaną zwrócone.

Wpłat prosimy dokonywać na konto:
ING Bank Śląski
Aeroactiv Beata Kwiatkowska, 32-437 Zielonki
14 1050 1445 1000 0092 1911 5988
(w tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę kursu)

Pola oznaczone * są wymagane

Newsletter

 
Pola oznaczone * są wymagane