Pilates

Ćwiczymy na macie, w pozycjach niskich, izolowanych (w siadzie, w klęku, w leżeniu), wykonujemy spokojne, płynne  i kontrolowane ruchy, dzięki czemu eliminujemy wszelkie ryzyko urazu, wyciszamy umysł, poprawiamy samopoczucie i świadomość naszego ciała.

Koncentrujemy się na wzmocnieniu mięśni osłabionych, rozluźnieniu przykurczonych i nadmiernie napiętych, poprawie elastyczności, gibkości, ruchomości w obrębie stawów i kręgosłupa, na prawidłowym oddychaniu. To również praca nad wzmocnieniem mięśni stabilizujących kręgosłup i miednicę.

Efektem poprawnie i systematycznie wykonywanych ćwiczeń Pilates jest bardziej sprężyste, smukłe ciało, pięknie wyrzeźbiony brzuch oraz lepsza równowaga, koordynacja, wytrzymałość i elastyczność, prawidłowa postawa ciała czyli ZDROWIE I URODA !

Zajęcia w trakcie których aktywizujemy i integrujemy w ćwiczeniach także mięśnie dna miednicy.
Pilates/Pelvic to doskonała profilaktyka i terapia w przypadku problemów z nietrzymaniem moczu !

Zajęcia dla Wszystkich.

Pilates 2

Zajęcia Pilates dla średnio-zaawansowanych, dla osób, które wcześniej ćwiczyły tą metodą.
Nowe ćwiczenia,modyfikacje i sekwencje ćwiczeń.

Zdrowy kręgosłup i rozciąganie

Czy zdrowy kręgosłup jest ważny dla nas? Z całą pewnością TAK! To oś, na której opiera się całe ciało człowieka: mięśnie i organy wewnętrzne. Zwykle dolegliwości kręgosłupa fundujemy sobie na własne życzenie. Nieprawidłowa postawa ciała, stres, złe nawyki i mała aktywność fizyczna to główne przyczyny bólu kręgosłupa. Wystarczy trochę ruchu, pod opieką specjalisty a unikniesz przykrego bólu pleców !

Dlatego zapraszamy do Nas na zajęcia o charakterze profilaktycznym i terapeutycznym w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa, minimalizujące skutki przeciążeń narządu ruchu, poprawiające postawę i ogólną kondycję całego ciała.

Lekcja ze zdrowego kręgosłupa obejmuje ćwiczenia, na bazie techniki Pilates, wzmacniające mięśnie stabilizujące kręgosłup, mobilizacyjne, równoważne i rozciągające, ujędrniające  i wzmacniające mięśnie dolnych partii ciała: brzucha,ud i pośladków, oraz ćwiczenia oddechowe.

Na zajęciach zdrowego kręgosłupa wykonujemy ćwiczenia także z użyciem przyborów, np. z małą piłką, taśmą, piłką w kształcie koła (Gym Donut) , Rollerem itd.

Kończymy zajęcia sporą dawką rozciągania.

Zajęcia dla Wszystkich.

Pilates+przybory

Zajęcia Pilates  w całkiem nowym wymiarze. Nowe możliwości, nowe wyzwania w treningu stabilizacji, mobilizacji, siły i gibkości. Na tych zajęciach nie ma nudy !

Wysiłek fizyczny łączy się z kształtowaniem umysłu , technikami relaksacyjnymi
Ćwiczymy z użyciem przyborów, takich jak : duże piłki, małe piłki Redondo, taśmy Dhera-band, Gym Donut (piłka w kształcie koła), Rollery, Pilates Ring, laski gimnastyczne, które utrudniają bądź ułatwiają ćwiczenie oraz uatrakcyjniają. Już po kilku zajęciach Pilates +przybory poczujesz, że Twoje ciało naprawdę pracuje !

Dzięki tym ćwiczeniom wysmuklisz i ukształtujesz swoją sylwetkę.wzmocnisz mięśnie, poprawisz postawę ciała i samopoczucie. Wszystko to pod czujnym okiem instruktora, który podpowie, co robisz źle, poprawi Cię w trakcie ćwiczeń, odpowie na Twoje pytania.

Zajęcia dla początkujących, średnio-zaawansowanych i zaawansowanych.

Body shape – modelowanie

Czy chcesz zrzucić zbędne kilogramy, mieć jędrne, silne i zgrabne ciało ? Nie lubisz monotonii ? Lubisz ćwiczenia z obciążeniem ? Body shape to zajęcia dla Ciebie !

To kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających, którego celem jest przede wszystkim wymodelowanie sylwetki, czyli wyszczuplenie jej i wzmocnienie mięśni. Podczas body shape poznasz również podstawowe kroki aerobowe.

Jak wyglądają zajęcia body shape ? Zaczynamy od rozgrzewki, na którą składają się podstawowe kroki, połączone w proste sekwencje (ok. 10 min.) Po rozgrzewce wykonujemy ćwiczenia wzmacniające o nieskomplikowanej technice, w pozycjach wysokich ( instruktor dobiera odpowiednie przybory) a następnie przechodzimy do ćwiczeń w pozycjach niskich, na macie.
Kończymy dużą dawką ćwiczeń rozciągających.

Na każdych zajęciach body shape ćwiczymy z innymi przyborem, lub równocześnie z dwoma (np. piłka duża+taśma), lub większą ilością przyborów np. w obwodzie stacyjnym.

Angażujemy wszystkie partie mięśniowe a w szczególności brzuch, pośladki, uda. Nie zapominamy również o mięśniach prostownikach grzbietu. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice, bezpieczeństwie i dokładności wykonywanych ćwiczeń.

Dzięki ćwiczeniom body shape uodpornisz swoje ciało na kontuzje, wzmocnisz stawy i gęstość kośćca (co przeciwdziała osteoporozie), zapobiegniesz wiotczeniu i zanikowi mięśni !
Przeznaczone dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

Fat Burning/Brzuch Pośladki Uda

Na tych zajęciach skupiamy się na spalaniu tkanki tłuszczowej, modelowaniu, wyszczupleniu i wzmocnieniu brzucha, pośladków i ud. Dążymy również do poprawy sprawności fizycznej, siły i elastyczności mięśni, bez nadmiernego zwiększania ich obwodu.
Aby uzyskać większą efektywność często używamy różnych przyborów, np. piłek, ciężarków, taśm itd.
Efektem tych ćwiczeń jest płaski brzuch, jędrne pośladki, szczupłe uda oraz pozbycie się zbędnych kilogramów, poprawa wyglądu i samopoczucia.
Dla osób, które nie lubią skomplikowanej choreografii.

Newsletter

 
Pola oznaczone * są wymagane